dzieci Dziecięce Fotografia Mój Świat

Jesień - kasztany i swetry wełniane


Dziś mamy dla Was trochę fotek Marysi, w tym pięknym wełnianym sweterku, który swoim kolorem nadał tak pięknego uroku zdjęciom, że nawet kasztany które miały być tematem przewodnim, zeszły na drugi plan :)

Kiedy patrzę na ten sweterek przypominają mi się dawne czasy. Czasy, kiedy to mama w długie jesienne i zimowe wieczory siedziała i robiła dla nas takie cuda na drutach. Pamiętam mój niebieski sweterek z bałwankiem, w którym chodziłam przez cały czas, a także ciepłe, kolorowe czapki i szaliki. Pamiętam też jak mama uczyła mnie jak się robi na drutach...

A odnośnie robótek na drutach - nie uwierzycie do czego człowiek jest zdolny jeśli nagle komputer odmówi posłuszeństwa :) 
Tak, tak - JA mama, wzięłam do ręki druty i zapomniane dawno wełny ze strychu... Jakie będą efekty tego zrywu? No cóż zobaczymy na ile weny i wełny mi starczy... Wiem na pewno jedno, wełniane swetry, czy czapki znajdą u nas swoje miejsce w szafie, w sezonie jesienno-zimowym.





Jesień - piękna pora roku, którą będziemy Wam pokazywać od tej właśnie strony na naszych zdjęciach. Dziś z kasztanami, które udało nam się nazbierać, żeby i w domu wyczarować sobie jesienny klimat.

A dopóki Marysia nie przekonała się, że to fajne brązowe "kamyki" ukryte w skorupce, jej pierwsza reakcja na spadające z drzewa 'kulki' wyglądała tak :) 
















Podobne wpisy

4 komentarze:

  1. Jak ona wygląda! Genialnie ;) ma tak niecodzienną urodę, w dodatku taka opalona... mama ma wyczucie i potrafi podkreślić urodę. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak ten kolor odbija się na tle ciemnej skóry małej, Marysia jest śliczna :) Śliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń