Ja kobieta-matka Mój Świat

Miss Lata 2016 !!!


DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ !!! Udało się! Jest tytuł: Miss Lata 2016!!! Choć wciąż jeszcze to do mnie nie dociera...

Wiem, że ta korona na głowie to wasze zaangażowanie, poświęcony czas i liczne głosy, które spływały z każdych stron... Nie macie pojęcia, jakie to niesamowite uczucie, kiedy ma się tak ogromne wsparcie :) Zwłaszcza w dzisiejszym zabieganym świecie :) Gdyby nie Wy, nie przeżyłabym tak wspaniałej przygody!


Skąd mój udział w wyborach Miss Lata 2016?

Otóż, napisała do mnie pewna szalona i pozytywna kobieta, która stwierdziła, że powinnam wziąć udział w wyborach - JA (matka dwójki dzieci) możecie w to uwierzyć?  I wiecie co? Namówiła mnie! Trochę śmiechem, trochę żartem, udało się ją mnie przekonać na wysłanie zgłoszenia. A gdy po paru dniach dostałam maila z informacją, że zostałam zakwalifikowana do pierwszej dziesiątki finalistek - padłam... :)

Resztę już znacie, bo uczestniczyliście ze mną w tych wielu dniach głosowania...


No i jest! Jest tytuł, jest i korona, którą za rok będę miała możliwość przekazać dalej, więc dziewczyny szykujcie się. A dziś zostawiam kilka fotek z tego, jakże pamiętnego dla mnie dnia - z pewnością będę miała co wspominać na stare lata... 

DZIĘKUJĘ!















Cały opis wydarzenia i więcej zdjęć z wybiegu w pięknych kreacjach z kolekcji Marii Ciesielskiej znajdziecie tutaj --> tuwrocław.com

Podobne wpisy

0 komentarze:

Prześlij komentarz