dzieci Dziecięce Fotografia Mój Świat

Z jakimi kolorami łączyć czerwień


Każde nasze wyjazdy (jak ostatni na święta) do rodziny - powoduje, że wracamy z ledwo zamykającym się bagażnikiem. Zarówno od jedzenia jak i prezentów. A od kiedy pojawiły się dwa nasze małe skrzaty, tych prezentów jest coraz więcej i więcej :) I wszelkie prośby zaczynające się od słowa: "nie" wierzcie mi, nie skutkują.

Gdy aparat stał się moim ulubionym narzędziem zabaw, wszyscy jednoznacznie stwierdzili, że jednym z najlepszych prezentów dla naszych dzieciaczków będą oczywiście - ciuszki :) Jak to ostatnio ciocia powiedziała: kupiłam te buciki bo takie ładne... e tam, będą na jakąś sesje... Nie pytajcie ile mamy takich cudownych cioteczek i babć, bo dużo :) Gdyby nie one, nie byłoby pewnie tego bloga i tych wszystkich zdjęć. A tak... :)

Jednym z ostatnich takich prezentów był ten oto czerwony komplecik na zimę: czapa, szalik i rękawiczki. Idealne zimowe zestawienie w kolorze czerwieni, nad którym chyba pierwszy raz trochę się głowiłam, bo nie wiedziałam jak połączyć czerwień z innymi kolorami.


Czerwony i jego odcienie to z pewnością intensywne kolory i sam ich dodatek powoduje, że rzuca się w oczy. A jak fajnie połączyć czerwień z innymi kolorami, tak żeby wyglądała dobrze i nie przesadzić? Spójrzcie na poniższe cztery zestawienia, które bardzo ułatwiły mi sprawę, a może i Wam się kiedyś przydadzą. 



Jeśli macie ochotę zobaczyć połączenie czerwieni z niebieskimi różnymi odcieniami, czyli wersję 2 odsyłam tutaj, a piękną wersję 4 zobaczcie u innej małej modelki - tutaj (mnie wprost zachwyciła).

Biorąc pod uwagę białe wstawki, które są na naszym komplecie zimowym, wypróbowaliśmy pierwszą wersję. Całą resztę dopełnił nam plener, który również dzięki szarym chmurom i śniegu nie odwrócił uwagi od naszej czerwieni :) Co myślicie o takim zestawieniu?






Jak widać czerwień wyzwala też dodatkowe pokłady energii :):):) Miłego :)





Podobne wpisy

0 komentarze:

Prześlij komentarz