Fotografia Ja kobieta-matka Mój Świat

Sposób na piękne zdjęcia


Fotografia i makijaż... Niby dwa zwykłe słowa, a mające (wierzcie lub nie) ogromną moc! Połączenie tych dwóch, jakże artystycznych tematów, potrafi przenieść nas w zupełnie inną, piękniejszą rzeczywistość...

Tak, tak... Odnalazłam wreszcie swoje ''powołanie'', swoją pasję, którą z zaangażowaniem rozwijam... Pasję, która sprawia mi niesamowitą radość, pozwalając przy tym w pełni wyrazić siebie... Poprzez fotografię nauczyłam się pokazywać uczucia, emocje, ale też piękno świata, jakie nas otacza... Nigdy wcześniej nie pomyślałabym, że zapisany kawałek obrazu potrafi mieć tak wielki przekaz... A makijaż? Makijaż w tym wszystkim jest taką moją kropką nad i.

Dziś postanowiłam stanąć po drugiej stronie obiektywu, żeby pokazać Wam jak fajnie można połączyć fotografię z makijażem. Taka mała zabawa, która po części uświadomiła mi, że pozowanie przed obiektywem wcale nie jest łatwą sprawą! Mimo to w paru słowach zostawiam wskazówki, które ułatwią zrobienie ciekawszych zdjęć...

Mój sposób na piękne zdjęcia:

- naturalność - przede wszystkim! A więc nie sztywne ustawianie się do zdjęcia, a po prostu zwykła naturalność. Gdy pozując przed obiektywem zachowujemy się naturalnie, mamy pewność, że zdjęcia będą do nas przemawiały. Będą pokazywać emocje, które w danej chwili w nas drzemią: i nie ważne czy jest to zwykły uśmiech, czy skupienie uwagi na na innej osobie lub rzeczy, czy zwyczajnie zwykłe zachowanie...

- tło, plener - no cóż, wiadomo, że mając przed oczami piękny krajobraz nasze zdjęcia muszą wyjść pięknie. Należy zwrócić jedynie uwagę na to, żeby nic nie odwracało naszej uwagi od miejsca w którym chcemy zrobić zdjęcia. Jeśli więc fotografujemy krajobraz, wszelkie inne niepotrzebne przedmioty jak na przykład: słup uliczny, kosz na śmieci, czy inne tego typu rzeczy mogą zakłócić i odwrócić uwagę od tego co chcemy pokazać na zdjęciu...

- światło - pisząc o robieniu zdjęć nie da się ominąć tego tematu. Bez dobrego oświetlenia, żadne zdjęcia nie wyjdą dobrze. Światło potrafi dosłownie wymalować cały klimat, jaki uzyskamy potem na zdjęciach... Spróbujcie koniecznie, któregoś pięknego dnia zrobić zdjęcia przy zachodzącym słońcu, zdziwicie się jaki efekt otrzymacie, nawet po pstryknięciu fotki zwykłym aparatem w telefonie :)

- no i dodatkowa wersja dla kobiet - makijaż - który ma za zadanie podkreślić urodę. Można tu nawet nieco poszaleć, ponieważ aparat ma tendencję do zabierania intensywności makijażu, a więc śmiało zdecydujcie się na odważniejszy i mocniejszy niż na co dzień make up... :)













Podobne wpisy

0 komentarze:

Prześlij komentarz