Fotografia Pozostałe

XVIII Mistrzostwa Firm Farmaceutycznych w Narciarstwie Alpejskim


Mimo, że od całego wydarzenia jakim były: XVIII MISTRZOSTWA POLSKI FIRM FARMACEUTYCZNYCH W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM, w którym mogłam wziąć udział jako fotograf, minął już tydzień, to ja wciąż przewijam w swej głowie te wszystkie obrazy na nowo. 

Zdjęcia dynamiczne, zdjęcia w ruchu - to zdecydowanie nowa (dla mnie) dziedzina fotografii i możliwość wypróbowania swojego sprzętu fotograficznego w takich właśnie warunkach. 
Wyobraźcie sobie prawdziwą walkę z czasem o najlepsze ujęcie... Wyobrażacie sobie?! Tak, tak, wierzcie mi fotograf zawsze walczy! Walczy o ujęcie, o którym decydują nierzadko ułamki sekund. A w szczególności dotyczy to fotografii sportowej. Więc nie dziwcie się, że było to dla mnie nie lada wyzwanie.

Szkoda dużej ilości tekstu i szczegółowych opisów dotyczących zdjęć (w zamian trochę kadrów zostawiam). Ale całe wydarzenie jak w kilku słowach nie podsumuję, to nie będę spać spokojnie.
Napiszę w wielkim skrócie tak: ogromny poziom i profesjonalizm zawodników, wielkie zaangażowanie i sportowa rywalizacja, a przy tym wszystkim zespołowa atmosfera i spora ilość emocji nie do opisania, które nie mogły mi się nie udzielić...




Za organizację całego wydarzenia odpowiadała firma APS.


A poniżej pierwsze dynamiczne kadry zawodników...












Stres, emocje, sport...









To był dla mnie mega aktywnie spędzony czas...
Fotograf Wojtek Krawczyk dziękuję za tak dużą dawkę wiedzy, cierpliwości i jednocześnie super zabawy... 




Podobne wpisy

0 komentarze:

Prześlij komentarz