dzieci Dziecięce Mój Świat

Janek i pierwsze stylizacje


Czekałam, czekałam na ten moment, kiedy to Janek w końcu będzie pewnie trzymał główkę i w końcu się doczekałam. Od teraz Janek z pewnością częściej będzie pojawiał się na naszym blogu i naszych zdjęciach. Choć zanim doścignie Marysię, wiele jeszcze sesji i pozowania przed nim :) . 

Zastanawiałam się też, na ile będę umiała wymyślić i dla niego jakieś ciekawe zestawienia. Bo to jednak chłopak i jego szafa nieco się różni od szafy Marysi. Do tego biorąc pod uwagę to, że nie będzie umiał jeszcze w pełni zaprezentować swojego stroju... No ale oto co udało nam się już osiągnąć.

Ponad trzymiesięczny, mój mały model, w asyście taty prezentuje się w swoich pierwszych "rurach" i cudnym komplecie "miki" od jednej z mam, która sama wyczarowuje takie cuda w domu. Jej prace będziecie mogli również zobaczyć i ocenić wkrótce, na naszej Marysieńce. Prosimy o cierpliwość, niech tylko mój komp zacznie działać jak należy :) 

A dziś JANEK w czapce i kominie "miki" :) Piszcie jak Wam się podoba :)












Janek: 
Czapka, komin - Hand Made
Bluzka, spodnie - Next
Buty - F&F Tesco

Podobne wpisy

0 komentarze:

Prześlij komentarz